up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ شاهین میری به نام به تو وابستم

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید شاهین میری به نام به تو وابستم










متن آهنگ شاهین میری - به تو وابستم

میدونی مثل تو زیاد نیست که نسبت به عشقم بیخیالی

میدونی کاسه ی عشقتو به من پر نیستش و ما نداریم خالی

پر شدیم از تو ما من و قلبم بدون که جنونه تهش این بازی

نگو ندیدی منو که از من دل بردی و بم دل نمیبازی

نمیدونم ولی دنیات نمیره از سرم که رد کردی منو من گیج و ویج و مسخرم

نمیتونی بدون عشق من تو آخرش نمیدونم که میدونی نمیتونم منم

نمیدونم ولی دنیات نمیره از سرم که رد کردی منو من گیج و ویج و مسخرم

نمیتونی بدون عشق من تو آخرش نمیدونم که میدونی نمیتونم منم

*****

به تو وابستم عادت نشد به نبودنت آخر سر به تو وابستم بعد تو خود اصلیمو یادم رفت

این روزا از من دوری اما کنارمی لامصب به خدا خستم به تو وابستم

نمیدونم ولی دنیات نمیره از سرم که رد کردی منو من گیج و ویج و مسخرم

نمیتونی بدون عشق من تو آخرش نمیدونم که میدونی نمیتونم منم

نمیدونم ولی دنیات نمیره از سرم که رد کردی منو من گیج و ویج و مسخرم

نمیتونی بدون عشق من تو آخرش نمیدونم که میدونی نمیتونم منم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی