up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ مجتبی کبیری به نام اشتباه

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری به نام اشتباه

Download New Music Mojtaba Kabiri – Eshtebah

ترانه: امید جلیلی, موزیک: مجتبی کبیری, تنظیم: اشکان آزاد



متن آهنگ مجتبی کبیری - اشتباه

چشمامو رو اشتباهت بستم چشماتو به روی من میبندی

من با خنده های تو خندیدم تو به گریه های من میخندی

از توی چشمای تو فهمیدم که دیگه هیچی مث سابق نیست

حس دوس داشتنتو فرق کرده دیگه عشقم مث قبل عاشق نیست

منو وابسته ی چشمات کردی من به بودن تو عادت کردم

چشماتو به روی کی وا کردی که من احساس حسادت کردم

منو وابسته ی چشمات کردی من به بودن تو عادت کردم

چشماتو به روی کی وا کردی که من احساس حسادت کردم

*****

وقتی از من روتو برگردوندی دنیا به چشمای من تاریک شد

تو پی خوشبختیت میرفتی تو که رفتی غم به من نزدیک شد

منو وابسته ی چشمات کردی من به بودن تو عادت کردم

چشماتو به روی کی وا کردی که من احساس حسادت کردم

منو وابسته ی چشمات کردی من به بودن تو عادت کردم

چشماتو به روی کی وا کردی که من احساس حسادت کردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی