up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ مهدی مقدم به نام روبیک

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ب.ظ
دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام روبیک





دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


متن ترانه
آهنگ مهدی مقدم - روبیک

اون میگه مثلِ همه شبو روز تو فکرمه نه من نمیخوام بدونه که دلم پیشِ اونه

وای چی بگم از نگاهش که دلم میره براش هیشکی مثلِ اون نشد نرسید به گرد پاش

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

*****

همش به من میگه بیا میگه بیا میخواد گرفتارش بشم به همین سادگیا

خیال داره بگه برام دوست دارم تو رو میخوام من کجا عاشقی کجا نمیتونم سخته برام

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

همش رو به منِ اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی