up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

up2movie

آپ 2 مووی| دانلود فیلم, انیمیشن و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ قاسم افشار به نام ماه پیشونی

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۰ ب.ظ


دانلود آهنگ جدید قاسم افشار به نام ماه پیشونی

Download New Music Ghasem Afshar – Mah Pishooni






لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128



متن آهنگ

قاسم افشار - ماه پیشونی

شب عشق و تپشه بیا دستامو بگیر خنده شعله میکشه بیا دستامو بگیر

اگه دنیا قفسه اگه خونه بی کسه بیا دستامو بگیر

بیا دستامو بگیر تا سپیده برسه بیا دستامو بگیر بیا دستامو بگیر

ماه پیشونی منی توی قصر رویاهام من با یه اسب سپید از ته قصه میام

ماه پیشونی منی توی جادوی شبام سنگ از آسمون بیاد من فقط تو رو میخوام

من فقط تو رو میخوام من فقط تو رو میخوام

*****

پشت آتیش شب و تو غبار جاده ها تا ته آسمونا پا به پای من بیا

از نسیم دریاها تا به اوج قله ها پا به پای من بیا پا به پای من بیا

ماه پیشونی منی توی قصر رویاهام من با یه اسب سپید از ته قصه میام

ماه پیشونی منی توی جادوی شبام سنگ از آسمون بیاد من فقط تو رو میخوام

من فقط تو رو میخوام من فقط تو رو میخوام


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی